שלום משה,
הפתרון של scrapping
בנסיבות הקיימות הוא פתרון "הפוך על הפוך".

כדי ליישם אותו בצורה נקיה (בלי לשנות את האפליקציה כל פעם שמשנים את
האתרים שמציגים כיום את השאלות למבחני התיאוריה), אני צריך להקים שרת שיגיש
קבצי שאלות מעודכנים למכשירים שמריצים את האפליקציה, ולרענן את קבצי השאלות
כל פעם. ואז תהיה בעיה של זכויות יוצרים...

פעם היו קבצים ולא היה צורך לבצע scrapping.
גם היום אין ספק שיש קבצים כאלה שמהם נוצר ומתעדכן התוכן של האתרים שציינת.
הבעיה היא רק שאינני יודע מאיזה URL-ים
אפשר לאחזר את הקבצים.

תודה על ההפניה לסדנה לידע ציבורי.

--- עומר זק