מתעד פוסט מהטלגרם..
Lior Kesos:
אני יודע שחלקגם פחות בפייסבוק .
היה לנו ארוע מעולה ומרשים לקהילת הדרופל הישראלית.  הארוע הוכיח עד כמה המקור
רלוונטי בתמיכתו בנו על הציר המנהלי, חוזי כספי. שי ברגר עשה עבודה מעולה ואני
מודה לו על הזמן ההשקעה והאיכפתיות.

סוג הפעילות הזה וההצלחות בכנסים כמו
אוגוסט פינגווין, כנסי הביטחון, כנס הפייטון והדרופל מקבעים לי תועדתית את
תפקיד העמותה כספקית שירותים לקהיתות קוד פתוח ולאנשים המתעניינין
בטכנולוגיה/חברה/ארועים בתחום מסויים.

השיח בטלגרם  הזכיר חוסר מיקוד במפגשי הפיתוח ואני מציע לייעד אותם לבניית
תשתיות לעמותה ופחות לעבודה שרירותית על פרויקטים שונים.

שני הכיוונים שלדעתי כדאי להתמקד בהם הוא
1. סוג של CRM לחברי עמותה לניהול חברות לבניית בסיס נתונים על חברים,
הטכנולוגיות ולניהול משימות שוטפות בעמותה.
2. פרויקט מיפוי של טכנולוגיות, חברות, מפתחים, ארועים והקשרים ביניהם. מיפוי
כזה יכול לשאת את מי שמחפש ספק, חברה לעבוד בה ,מי משתמש בטכנולוגיה ועוד
שימושים רבים. לדעתי ניתן לרתום את מפא"ת (דרך עמי שלזינגר) ואיגוד האינטרנט
(דרך טוהר נחמן) לעשייה משותפת או מימון
ליאור