בין ההערות שהגיעו לועדה, נמצאות גם הקריאה למיפוי חדש לגמרי מבוסס על סטטיסטיקות
של עברית, וגם הקריאה להחזיר את [ץ] לגוש האותיות המרכזי, בפרט על חשבון [;]. חלק
מהמעירים ציינו שבמקלדות מגע, הרבה פעמים אין שורת ספרות ולכן לא יהיה מקום טבעי
ל־[ץ] שמתאים להצעה.

אני יכול להבטיח לכם שיהיה דיון נוסף על נושא [ץ]. בעניין בניה מאפס של תקן
לעברית, זה לא הכיוון שהועדה החליטה ללכת בו; זה מהלך שכנראה יצטרך להתחיל מחוץ
לועדה. לגבי הסיכויים של זה -- מיפוי הניקוד בתקן הנוכחי מושפע מאוד ממיפוי
הניקוד בפרישת lyx, שפותחה כלא‏־תקנית; זה ייקח זמן, אבל זה יכול לעבוד.

שי.