קודם כל מברוק,

אחת השאלות החשובות ביותר האם אתה מתכוון לעשות כתיבה בזמן אמת או לאחר השיעור.

כמעט כל קורסי המתמטיקה שלי עשיתי באמצעות libreoffice וOpenOffice  , את הכתיבה
עשיתי בזמן אמת כך שזה מאוד אפשרי (כולל אלגורתימים , חדוא"ות,ליניאריאות
,מישדיח,אמינות וחקב"צ)  - כלומר נוסחאות מרובות עמודות , גרפים פשוטים ,
אוטומטים , מטריצות וכתיבה עילית ותחתית לא היו בעייה גדולה.

אבל הערות בעברית ליד גרפים, או מטריצות היו חתיכת בעייה (היה הורס לי את
העיצוב). אני מדבר פה על כתיבה בזמן אמת כשאתה מקליד במהירות הכתבה ולא מעבר שני
על החומר בערב.

אבל מנסיון מר אני חייב להגיד שכאחד שעשה את זה בזמן אמת זה לא תמיד הדבר הטוב
ביותר , לפעמים אתה מעבד ריכוז ומבזבז זמן על מה הוא הקיצור הנכון בשביל לעשות את
הסימן הזה או הזה או שפיספסת סוגר בנוסחא מה שמרנדר את הנוסחא כלא קריאה בעליל.
איבוד הריכוז הופך אותך למקליד כמו תוקי ולא מבין למה האינטגרל הזה הופך לדבר כזה
או אחר בזמן השיעור.

נ.ב.  אתה חייב אישור מהמרצה להשתמש במחשב נייד לפני תחילת הקורס , היו לי מרצים
שלא היו מוכנים לראות מחשב נייד פתוח גם אם הוא משמש להקלדה.