כל הרעיונות טובים, ואשמח לכל התקדמות בנושא הפרסום ובנושא יצירת קשר עם
קהילות נוספות.

בעניין יחס עבודה/ברברת בפגישות ובעניין העסקת מתנדבים חדשים שמגיעים אני חושב
שהרעיוניות שהועלו כאן לא נותנים מענה מספיק:
רשימת מנטורים לא תועיל אם המנטורים לא נמצאים בפגישה, וגם גריטרים לא יוכלו
לעזור אם נציגי הפרויקטים שרלוונטיים למתנדבים לא נוכחים (וגם - בגלל שעת
ההגעה הגמישה, אף פעם אי אפשר לדעת אם הם פשוט יגיעו מאוחר או לא מתכוונים
להגיע בכלל). זה יכול לעזור מבחינה חברתית, או כאשר הפורום גדול יותר, ויש
פעילים שמגיעים באופן קבוע, אבל בשלב הנוכחי זה לא יועיל בתחום הפרודקטיביות.

מה שאני התכוונתי זה לרשום מראש את נושאי העבודה, כדי שאנשים ידעו למה לצפות.
למען מניעת אי הבנות נוספות הכנתי טבלה בעצמי - הצעת כללים כתובה שם. בעקרון,
הכוונה היא שלפני כל פגישה יהיה רשום לפחות פרויקט אחד שגם יגיע וגם יהיה מוכן
לקלוט מתנדבים. אם לא נרשמו, לא נבטל את הפגישה, אבל מבחינתי לפחות זאת תהיה
אינדיקציה שמדובר בפגישת ברברת, ואוכל להחליט בצורה מושכלת יותר מתי להגיע
(פגישות ברברת זה סבבה, אבל לא תמיד יש זמן/מצב רוח לזה).

שימו לב שהקישור שאני מצרף כאן הוא לקובץ דוגמה, ואמור להיות לצפיה בלבד.
קישור לקובץ ניתן לעריכה אעביר בקרוב בקבוצת הטלגרם (מי שלא בקבוצה ההיא,
מוזמן לבקש קישור בפרטי).

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1pVOH6hWvYi1ul9itcTeeLXsG9S0zm0U8yKnpbnTi6y4/edit?usp=sharing