שווה לבדוק גם שיתוף פעולה עם הסדנא לידע ציבורי.

ללא קשר, פרוייקט שחשבתי עליו - משהו שמאתר ספקי אינטרנט שמתערבים בתעבורה
או מסננים אותה. בין אם על פרוטוקולים רגילים כמו HTTP או דברים כמו peer to
peer.

עלה בעקבות שינוי במדיניות הנטרליות של הרשת בארה"ב, וברצון לוודא שבישראל
זה לא קורה (בצעד המעשי, כי אין כאן משהו חוקי שמחייב את הספקים).

קפלן