> מה חסר?
>
> אם אף אחד לא מפתח את shutter לא נראה לי שכדאי להשקיע זמן בלתקן אותו.
> הוא ישבר בגרסה הבאה. כדאי במקום להוסיף מה שאפשר לתוכנה שמישהו מתחזק.

אני מניח שמי שיבצע את ההמרה הזאת יהפוך די מהר למתחזק הרשמי של החבילה (תכל'ס
הם באמת מחפשים maintainer).
לא יודע אם מבחינה פרסומית זה מוסיף או גורע לפרסם את זה כך ...

gnome-screenshot הוא קומפוננטה בסיסית של גנום. עד כמה שזכור לי הקהילה הזו
דוגלת בצימצום ויהיה קשה לשכנע אותם שהפיצ'רים האלה חשובים מספיק כדי להכניס
(הם בטח יציעו לכתוב אפליקציה עצמאית). מיזלוג הפרויקט עדיין יצריך מיינטיינר
שיעקוב אחרי פרויקט האב.
‏flameshot נראה תחליף מעניין, אבל עדיין לא מוכר (וגם הוא צריך המרה כנראה).