אני מדבר על זהות.
ועל היכולת להגיד "אנו" ו/או להסכים על "אנו"
אני מכיר אותך את עירא, את עומר זק את אלי מרמור ואת קפלן קרוב ל20 שנה . איפה
כל הדם החדש? בכנס רברסים האחרון באו איזה 1500 אנשים - 100 אחוז מהתכנים שמה
היו קשורים  לקוד פתוח, בכנס ריאקט או של אנגולר יש יותר מ500 אנשים. יש עשרות
עולמות וקהילות קוד פתוחולאף אחד אין מושג או איכפת שהמקור קיים.
אם זה קהילה שמהותה אידיאולוגית אז אנשים שמעניין אותם את הקו שיקומו וייקחו
את המושכות. אני לא רואה אותם כבר עשור בתפקידי הנהלה.
מה שאני כן רואה זה את שי ותומר שנושאים בנטל מציעים לעשות שינוי שיהפוך את
העמותה ליותר רלוונטית.
אני חושב "שבעל הזיעה הוא בעל הדיעה" ( המצאתי עכשיו!) ותומך בהם לחלוטין.
השאלה היא עמוקה ויסודית. האם לנסות לרוץ כמה שנים בתור עמותה של קוד פתוח ולא
תוכנה חופשית....
FIGHT!