הצעת ביניים:
לפתוח גוף מטעם העמותה שמטרתו שיווק קוד פתוח לעסקים.
הגוף ידאג למסלול או מספר הרצאות בנושא בכנסים.
החברות בגוף תיתן לחברים גם את מה שקיסוס הציע לעיל (הנחה בכנסים, הנחה במתן
חסות).
הגוף יהיה בפיקוח של הוועד עם זכות וטו אבל ינוהל בשוטף על ידי ועדה שבה יהיה
רוב לעסקים שרוב המוצרים שלהם הם קוד פתוח (בין אם הם משתמשים או ספקי שירותים
או מפתחים). בוועד יהיה גם נציג אחד של העמותה (או שמספיק הווטו?).
הגוף מתחייב להעביר X מהכנסותיו לעמותה וכן לממן Y% מהכנסים שבהם הוא משתתף
(הכוונה לכנסים של העמותה שבהם יתווספו תכנים לקהל רלוונטי).

שי