אני מוכן לטפל בכל הקשור לארגון אולם ואדמניסטרציה של כל הכנס.
אבל זה חייב להיות בתנאי שתומר בריסקר ומאיר עפים מהעמותה ללא שום אפשרות
לחזור אליה.
אנשים שחושבים שזה בסדר להוציא דיבתו של חבר עמותה אין להם מקום בעמותה.
תומר בריסקר היה הראשון שהוציא את דיבתי ברשימת התפוצה ולא מצא לנכון להתנצל
גם כשנאמר לו שטעה.
מאיר מאור פרסם (בניגוד לחוק) קישור לכתבה שהוציאו מתחרים עסקיים שלי (י'דיעות
אחרונות) שהלכו קצת רחוק מדי בניסיון להפיל אותי ואת החברה שלי. תודה לאל הם
לא הצליחו.
אז אם תומר בריסקר ומאיר מאור יעופו מהעמותה, אני אשמח מאד לארגן את הכנס.
העמותה צריכה להראות שאין בקרבה מקום לכאלו שחושבים שזה בסדר להכפיש את שמו של
חבר עמותה וגם לא מוצאים לנכון להתנצל על מעשיהם.

--
Ori Idan CEO Helicon Books
http://www.heliconbooks.com