Ahoj.

Super, hodina času určitě stačí.

Co se týče programu, bude-li v otevřené místnosti technika a prostor jsem pro být tam, i když přednášky od Valentina a Honzy Odvárka bych raději viděl v běžné místnosti. Jestli je lepší jeden den nebo rozdělit do dvou teď upřímně nevím. V jeden den to ale asi zvládneme a kdyžtak se na stánku prostřídáme po jednom.

Michal