Zdar,

jak řešíte nepříjemné dvojité POSTy, kdy uživatel poklepe na submit?

V logu je něco takového:

2016-09-17T18:34:35+02:00 "POST /accounts/signup/ HTTP/1.1" 499 ...
2016-09-17T18:34:36+02:00 "POST /accounts/signup/ HTTP/1.1" 500 ...

Tj. na první POST Django stihne uživatele zaregistrovat, ale nginx zjistí,
že browser mezitím zavřel spojení (499) a čeká na spojení dalším. Tam ovšem
zařve postgres, že uživatel s tímto e-mailem už existuje.

Pořádné webové aplikaci by se podle mě tohle nemělo stát a druhému POSTu by
měla vrátit to samé, co BY vrátila tomu prvnímu.

Napadá mě nějaké řešení, ale abych mail neprotahoval, nejdřív bych se rád
zeptal, jestli nevíte o nějakém standardizovaném, třeba přímo v Djangu,
kterého jsem si nevšiml.

Řešíte to? Víte o dalších hazardech?

Děkuju, :-)

--
:  Vladimir Macek  :  http://macek.sandbox.cz  :  +420 608 978 164
:  UNIX && Dev || Training  :  Python, Django  :  PGP key 97330EBD

E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs
ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/3570829d-7333-48fa-3bad-8e3f73fe677e%40sandbox.cz.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.