Ahoj,

pokud FE od BE oddelis, budou se Ti lip shanet lidi pro FE.

Setkal jsem se uz s FE borcem, ktery mi na Django projekt reagoval, ze nema
rad python. Pak do ruky dostal akorat API a bylo to v pohode.

Radek

On Friday, September 30, 2016 at 9:23:50 PM UTC+2, Jáchym Čepický wrote:

> Zdravím,
>
> považuju se spíš za back-enďáka, ale k djangu jsem zatím čuchnul spíš z
> dálky a posledních cca 10 let mě živí javascript, snad budou informce
> relevantní
>
> čt 22. 9. 2016 v 17:52 odesílatel Václav Řehák <rehak...@gmail.com>

> podle toho, co vidím všude kolem mají pravdu

> javascript je poslední dobou dost pohyblivý písek. vzniká hodně projektů,
> má vlastní balíčkovací systém (npm - javascript ekvivalent k pip), doba
> buildu je opravdu dlouhá, závislostí jak máku, co měsíc se to mění pod
> [...]

E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs
ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/8fe88893-d97c-4e10-877b-ad2ad8075fcf%40googlegroups.com.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.