Zdravím vás, lidi.

Musím říct, že jsem úplně šílenej z umístění Django template a vůbec to
nechápu. Jediné, co mě napadá (jistě nesprávně a ze zoufalství), že
explicit je lepší než implicit, ale zde je to pravý opak.
Někde jsem už zaslechl, že je to vlastně DĚSNĚ výhodný. Ale fakt mi to
nějak uniká.

Například:
V settings mám default:
TEMPLATES = [
 {
 'BACKEND': 'django.template.backends.django.DjangoTemplates',
 'DIRS': [],
 'APP_DIRS': True,
 'OPTIONS': {
 'context_processors': [
 'django.template.context_processors.debug',
 'django.template.context_processors.request',
 'django.contrib.auth.context_processors.auth',
 'django.contrib.messages.context_processors.messages',
 ],
 },
 },
]
a ladím něco s nějakým modulem.
Ten je nainstalovaný: pip install -e
/home/mirek/g/django-file-resubmit/django-file-resubmit/
Z něj používám v admin.py jakýsi widget:
from file_resubmit.widgets import ResubmitFileWidget
class SouborAdminForm(forms.ModelForm):
 class Meta:
 model = Soubor
 exclude = []
 widgets = {
 'soubor': ResubmitFileWidget
 }

Ten widget má templatu někde u sebe, v tom g/ adresáři,
a django (2.0) pochopitelně ani nenapadne hledat tam, hledá v adresáři
projektu, a ke všemu někde v djangu, nainstalovaném do virtualenv.

Using engine django:

   - django.template.loaders.filesystem.Loader: /home/mirek/djp/
   dbstorage_resubmit/ve_dbstorage_resubmit/lib/python3.6/site-packages/
   django/forms/templates/db_file_storage/widgets/admin_clearable_file_input
   .html (Source does not exist)
   - django.template.loaders.app_directories.Loader: /home/mirek/djp/
   dbstorage_resubmit/ve_dbstorage_resubmit/lib/python3.6/site-packages/
   django/contrib/admin/templates/db_file_storage/widgets/
   admin_clearable_file_input.html (Source does not exist)
   - django.template.loaders.app_directories.Loader: /home/mirek/djp/
   dbstorage_resubmit/ve_dbstorage_resubmit/lib/python3.6/site-packages/
   django/contrib/auth/templates/db_file_storage/widgets/
   admin_clearable_file_input.html (Source does not exist)

A včil, jak takovou věc nejlíp spravit.
Zatím to umím skoro jedině nakopírováním té templaty na nějakou naprosto
nesouvidející lokaci do Djanga. No to asi nebude to pravé.
Nebo možná připsáním lokace natvrdo do 'DIRS'. Taky nevím, jestli je to
ideální. :(

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/e8be8b3c-2d4e-44ce-b9fe-5ae6ef88c5b5%40googlegroups.com.