Ještě jsem zapoměl dodat, že ten string z pythonu obsahuje navíc nesmyslnou
hodnotu '3' * 2 == '33'. Tak to člověka trkne podle hodnoty (v testech), i
kdyby si náhodou nevšiml, že je to string. V JS je: '3' * 2 == 6 tak je ta
chyba hrozně nenápadná.

> Jo, měl jsem tam dát součet, to by byl lepší příklad.
>
> Nicméně i když se dá v pythonu udělat '3' * 2, tak z toho vyleze string a
> ne integer, tak to obvykle padne někde kousek dál. Problém třeba toho
> JavaScriptu je ten, že z '3' * 2 vyleze integer, a všechno se jeví v
> pořádku.

E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs
ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAMmgUkOr%3Dii1cHRxW6dSzp1AkrRfXox4nxdOdac3HZKH%3D8da1w%40mail.gmail.com.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.