Ahoj,
df['mesto'] == 'babisov' ti vrátí pole boolean hodnot, teoreticky ti stačí
udělat něco jako sum(df['mesto'] == 'babisov').
Ty hodnoty v ostatních sloupcích jsou vždycky stejné (pro jedno město),
nebo se nějak liší? Pokud jsou stejné, tak by se teoreticky dalo udělat
něco takového: df.groupby(['mesto', 'sloupec1', 'sloupec2',
'sloupec3']).count()
Pokud potřebuješ každý sloupec agregovat pomocí jiné funkce, použij tuším
metodu agg, vypadá to pak nějak takto: df.groupby('mesto').agg({'sloupec1':
sum, 'sloupec2': len, 'sloupec3': max})
Pokud ti úplně stačí mít výpis měst a jejich počet a ostatní slupce tě
protentokrát nezajímají, pak můžeš zkusit df['mesto'].count_values()

mj.

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/90410e27-af0b-458d-aaac-6a0215470723n%40googlegroups.com.