Ahojte,
v lednu mi končí roční smlouva, během které jsme v malém týmu budovali Django
aplikaci pro zahraničního klienta. Protože se chci v budoucnu věnovat projektu
Scuk.cz, smlouvu jsem už neprodlužoval.

Před odchodem jsem ještě kolegům slíbil, že jim s hledáním nového člověka
pomůžu a proto přeposílám jejich nabídku:

    Sháníme šikovné Djangonauty, kteří by nám pomohli
    s vývojem existujícího projektu (eshopový a skladový
    systém). Jedná se převážne o práci z domu, s občasnými
    schůzkami v Prostějově. Případným zájemcům pošlu víc
    informací.
    Jan Munclinger, jan.munclin...@gmail.com

Za sebe můžu ještě dodat, že pracovní podmínky byly solidní, měli jsme volnost
ve výběru technologií, mohli jsme pracovat z domu a s pěnězi to bylo taky dobré
(zatím nejlukrativnější džob co jsem kdy měl). Zájemci by ale zároveň měli
počítat s vysokým nasazením, protože projekt už je rozjetý a termíny stanoveny.
Budou se muset rychle zorientovat a co nejdříve se aktivně zapojit do vývoje.

Pokud vás tato nabídka oslovila, ozvěte se přímo Honzovi Munclingerovi
(jan.munclin...@gmail.com).

Michal Valoušek