You see, our OOo portuguese-br section is a little
late.

I have been sending emails to the OOo.org comunity,
but I haven't had any oficial anwser yet. I found some
guys who whant to help, but doesn't know how.

Here what we need: a better portuguese support (read
translated guides and better dictionay).

As you cam see here
(http://documentation.openoffice.org/) if we choose
"portugues do brasil" language, it won´t display any
documment.

I will keep trying to contact those who made the
dictionay-pt-br. But meanwhile it would be a good
ideia to start translating some guide.

Where can we get the guides sources to start
translating it?

Eduardo Santana

Tenha netqueta:
- Não me encaminhe MENSAGENS DO DIA ou CORRENTES
- Não me encaminhe mensagens que contenham:
Fotos de pessoas desaparecidas ou doentes precisando
de ajuda e pedindo para repassarem a mensagem para todos.
- Não me envie mensagens com cópia para várias pessoas
(na impossobilidade, tenha a sensibilidade de utilizar o
campo de "Cópia Ocultado": cco)
- Quando estiver navegando, não coloque meu e-mail em nenhum site.
- Não envie anexos com mais de 2 megas
- Preencha o título dos e-mails adequadamente
- Não me envie propagandas ou anuncios
Para conhecer um pouco mais sobre etiqueta na internet,
acesse o seguinte site:
http://www.ilhanet.com.br/servicos/emailtiqueta.htm

Eduardo Santana.
www.orteni.com.br/esm