Cześć,

skończyłem właśnie weryfikację tekstu Katarzyny. Poprawiłem kilka literówek i pomniejszych błędów. Wrzuciłem plik do folderu /Do Sprawdzenia/ i wydaje mi się, że najlepiej będzie, jeżeli Katarzyna go sobie otworzy w LibreOffice, a następnie wybierze: *Edycja > Śledź zmiany > Zarządzaj* i kolejno sprawdzi i zaakceptuje zmiany, które wprowadziłem. Daj mi znać, jeżeli się z czymś nie zgadzasz, a jeżeli wszystko Ci pasuje, to wydaje mi się, że możesz wrzucić dokument z zaakceptowanymi zmianami do folderu /Opublikowane/ na nextcloud. Niech Marcin mnie poprawi, jeśli się mylę.

Pozdrawiam i trzymajcie się ciepło,

Rafał Myśliwczyk