  From: Adi Gunawan
  To: 'dokter_umum@yahoogroups.com'
  Sent: Saturday, June 16, 2007 9:20 AM
  Subject: RE: [Dokter Umum] (unknown)

  Saya dulu pernah mengalami hal yang sama, ada beberapa penyebab:

  1. Terlalu lama duduk (urat syaraf dan otot di daerah perut menegang)
  jadi bawaannya beser melulu.
  2. Terlalu banyak pikiran (ada yg larinya ke buang air besar melulu dan
  buang air kecil melulu), kebetulan saya buang air kecil terus.

  Pengobatannya:

  1. Ke dokter, biasanya akan diberikan obat supaya tidak stress, hari
  pertama saya minum tidur saya langsung pulas dan tidak beser lagi.
  2. Bisa juga diurut di daerah perut oleh tukang urut yang professional
  agar otot2 dan syaraf di daerah perut dan kandung kemih tidak tegang.

  Good luck!

  Regards,

  Adi Gunawan

  This e-mail message may contain legally privileged and/or confidential
  information. If you are not the intended recipient(s), or the employee or
  agent responsible for delivery of this message to the intended recipient(s),
  you are hereby notified that any dissemination, distribution or copying of
  this e-mail message is strictly prohibited. If you have received this
  message in error, please immediately notify the sender and delete this
  e-mail message from your computer. The contents of this e-mail are the
  opinion of the writer only and are not endorsed by RGM International Private
  Limited unless expressly stated otherwise.