Apropos dugnadsnett,

Jeg har satt opp det meste av trådløstrutere med HomeNet-protokollen
(http://homewrt.org/) - det skal i teorien være temmelig zero-conf, hvor
nettverkskonfigurasjoner med flere upstream-forbindelser og daisy-chaining skal
håndteres rimelig automagisk.  Kan homenet-protokollen også benyttes for "mesh"?

Jeg driver i disse dager og oppgraderer litt hjemmenettverk, og håper at jeg
ila helga skal få på plass åpne trådløstrutere med HNET-protokollen i
Groruddalen på adressene Bekkenstenveien 53c og Furuset Allé 9.  På sikt tenker
jeg å ha trådløstrutere både på loft og gateplan på disse to lokasjonene.

Dersom det er ønskelig at jeg bruker "dugnadsnett" som SSID, så er dette riktig
tidspunkt å kommentere det på.  Også, dersom jeg burde skrote hnet til fordel
for noe annet, så er dette også absolutt riktig tidspunkt å kommentere det på
:-)

--
Tobias Brox - +47-91700050