IJL:n ohje täällä:
http://koti.mbnet.fi/ijl/antkytk.html

Mulla oli 90-luvun alkupuolella Oulussa käytössä tällainen releboksi ja hyvin
toimi kolmen lanka-antennin yhteydessä. Tilat muistaakseni jännite 0 V (antenni
A) ja 9 tai 12 V DC napaisuuksien vaihto, jolla saatiin käyttöön joko antenni B
tai C.

73's,
ARK

relejärjestelmään.   Releboxi ulkona  yksi koaksiaaliveto vastaanottimeen ja
boxin ohjaus sisältä käsin. Tällä säästyisi useamman langan vedosta
sisätiloihin.

>terv,
>
>HKI
>
>--
>Saunalahdelta mullistava uutuus Nokia N97 ja kaiken kattava TotaaliMAX nyt
ennakkomyynnissä uskomattoman edullisesti! Paketissa puhelut ja viestit (3000
min/kpl/kk), huippunopea mobiililaajakaista sekä Nokia N97 yhdellä kk-maksulla
vain 59,95 e/kk (24 kk sopimus).