Niin kuin kerroin, tämä v/s lähetti HN:n raportin minulle, ja näin siinä lukee:
"I am an enthusiast for distant AM radio reception and it gives me great
pleasure to report, what appears to be the momentous reception of WBTX AM
1470 here in Finland on Friday evening, September 18, 2009 at 7.28-7.29 PM your
time (being early Saturday morning over here). "

Tuo 18.9. on täsmälleen viikkoa aikaisemmin kuin minä ja HN sen OLLiin
lokasimme. Ehkäpä Hannulle on sattunut copy-paste virhe raporttia
kirjoittaessa. Sitä sattuu omallakin kohdalla usein ...

Kirjoitin v/s:lle että minun 'harjaantuneet korvani' kuulevat Hannun
nauhoituksesta, että kyseessä on WBTX:n sign off. En tiedä, josko hän on jo
vastannut Hannulle ...

73 de PUL