Jotain mystistä on kuitenkin nykyisessä tilanteessa, häiriön on kuullut
omilla korvilla ja joku lanka joka on ollut kaksi viikkoa täysin
käyttökelvoton vastaanottaa yht'äkkiä erittäin hyvää signaalia
pisteenomaisesti. Esimerkkinä 0900 tänään KNOM-780 mutta muuta langalla ei
sitten tehnytkään. Tai minulle sitten tämä on aivan uutta.

MJ