Perseuksen tuoreena omistajana kysyisin, onko joku törmannyt sellaiseen
ominaisuuteen, että kun tallentaa USB -väylään liitetylle ulkoiselle
kovalevylle, niin Perseuksen käyttöliittymästä katoaa ääni? Nauhoitus kyllä
onnistuu ja siellä ääni on tallella.
Toistaiseksi olen testaillut kaupunkiolosuhteisssa ja ilman antennia, ja tuolla
yhdistelmällä P:llä ei kuulu juuri mitään. Ehkä pitäisi tätä Nicoa pyytää
lisäämään johonkin tulevaan versiooon parannus, että näinkin kuuluisi jenkkejä
... ;-)

73 de PUL