Reijo Alapiha

Lähettäjä: dx-boun...@hard-core-dx.com [dx-boun...@hard-core-dx.com]
käyttäjän Jari Savolainen [jari.savolai...@pp8.inet.fi] puolesta
Lähetetty: 17. tammikuuta 2010 19:12
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] Mikä asema 5050 kHz

En ole syvällisemmin perehtynyt tuon jakson 5050 antiin.
Aiemmissa uutisoinneissa mainittiin, että tämän Beibu Bay
Radio brändin potkaisivat ilmoille yhteistyössä Guanxi FBS ja
CRI. Joten todennäköisesti kuulutuksissa voi olla CRI:n kiinankielisen
nimen maininta. Kts http://www.intervalsignals.net/
Myös www.bbmedia.com tarjoaa jotain BBR streamia, en
tiedä onko samaa kuin 5050. Ainakin minulla tuo sivusto latautuu melko
verkkaisesti, joten kärsivällisyyttä.

73, JSA