Moro!

Sorvilta äskettäin raikkaassa kelissä kotiin pyöräilleenä vasta huomasin
minulle osoitetun kysymyksen, mutta siihenhän on jo paljon pätevämmin tiedon
hyvin vastattu. Kiitos hyvistä pointeista ja linkeistä!

"Muutama vuosi" sitten yritin aiheesta selkokielisen jutunkin lehteen
raapia: "Suunnan määrityksestä" julkaistiin Kantoaallosta 3/1987 ja kohta
perään DXK:ssa. Jos joku haluaa tuosta pdf:n, niin voin skannata torstaina,
kun olen toimistolla.

73 JVH