Et saa uutta maata Bonairen saarella sijaitsevasta asemasta, jos sinulla on
RN Bonaire. Nuo maaluettelon perässä olevat taulukot vaativat hieman
paneutumista, mutta kun systeemi avautuu, se on selvä. ->

Sinulla on (sarake I) C(A) eli Alankomaiden Leewardsaarilta Bonairelta QSL).
Nyt saat (sarake II) QSL:n Bonairelta eli sarakkeen III mukaan sinulla on
maapiste vain Alankomaiden Leewardsaarista.

Terv. Esa

8. marraskuuta 2010 10.07 Hannu Romppainen

73' EJH
¤ Esa Hänninen
¤ Kuunsäde 2 C 49
¤ FI-02210 Espoo, Finland