Moi, asia hyvä!  Asiani pitäisi kai lähettää Mäkelän Raimolle, mtta pistän
tänne nyt...

En muista onko minulla mahdollisuus päivitää noita laitetietojani (=tarvetta
olisi), siis en muista onko minulla joku salasana tai jotain kirjautuakseni
palveuun ja päivittääkseni tietoni. Jos tällaista mahdollisuutta ei vielä ole,
niin sellainen olisi hyvä saada.

Silloin itsekukin päivittäisi tietonsa tuolle laitesivulle itse.

Laitteiden Radiot/antennit/lisälaitteet/tallentimet lisäksi voisi olla
peditionlista, eli missä ja milloin (ja kunkin peditioninvarusteet), jolloin
saisi tarkan tiedon miitä, missä  ja milloin  on kuunneltu. Etenkin jo joku
jaksaa vielä joskuskertoakin mitä on saanut kuunneltua.

T: Alpo Heinonen, Olkkajärven kylä