Tosi mukavaa oli(si) katsella aktiivien DX:jien saapuneita QSL:ja tällä
areenalla!

Itse olen tosi inaktiivinen näihin perus -DX:ääjien asemiin (tosi harmi).

Vuoden 2010 osalta vain muutama Utility- aseman QSL- kortti ja kirje on tosin saapunut http://peditio.net/utility/YaBB.pl?num=1232708059/20#20

kulunut syksy 2010 on tosin ollut kovin inaktiivista Utility-asemien
raportoinnin osalta, ei lainkaan rapoja ole lähtenyt asemille, toisin oli
syksyllä 2009, jolloin asemilta tuli lähes kiitettävästi vastauksia:
http://peditio.net/utility/YaBB.pl?num=1232708059/1#1

Jari Savolainen [jari.savolai...@pp8.inet.fi] kirjoitti:
Näitä kunkin QSL-koosteita on mukava katsella.
Itse olen jo vuosia ollut lähinnä asemien bongaaja.

HUV ja 73

Jari Savolainen - JSA

HUV ja 73

--
Raimo Karjalainen - RKA, Laukaa, jäsen n:o 3253

PS. kun en eilen tehnyt ainoatakaan uudenvuodenlupausta, niin tehtäköön nyt
sellainen, että pyrin raportoimaan vuoden 2011 aikana näitä BC- asemia, siten,
että saan kymmeneltä (10) minulle UUDELTA asemalta hyväksyttävän vastauksen.
Asemat ovat SW- ja MW (LW) -asemia. Jätän siis pois FM- ja TV- QSL:t
tavoitteestani!

Eli QSL Kilpailu 2011 -kilpailun osalta tavataan myöhemmin!

-sama

--
Saunalahdelta mullistava uutuus Nokia N97 ja kaiken kattava TotaaliMAX nyt
ennakkomyynnissä uskomattoman edullisesti! Paketissa puhelut ja viestit (3000