Reijo Alapiha
Lähettäjä: dx-boun...@hard-core-dx.com [dx-boun...@hard-core-dx.com]
käyttäjän Lintujärvi Pentti [pentti.lintuja...@itella.com]
puolesta
Lähetetty: 29. heinäkuuta 2011 9:56
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] Radio Krajina, Novi Sad?

Asema lienee piraatti, ja oliskohan nyt sitten viranomaiset sulkeneet
webbisaitin. Asemalla on facebook -sivu täällä:
http://www.facebook.com/pages/radio-KRAJINA-1042-MHz/222828862582
Ja sieltä löytyy myös tuo sijaintilinkki.

Taitaa olla vaikea löytää postiosoitetta tälle, aseman luonteesta johtuen ...
;-)

73 de PUL