Myytävänä siis huippuluokan laadukas käytetty Dell Latitude E6410 kannettava
tietokone.
Ikää vähän yli 1 v. Ostettu briteistä toukokuussa, Next Business
Day on-site takuu voimassa
20.6.2013 asti.

Kokoonpano:
- prosessori Intel
Core i5-520, 2.4 GHz
- keskusmuisti 4 Gt (ei Dellin muisteja)
- kiintolevy 320
Gt (ei Dellin kiintolevy)
- 14.1" WXGA-laajakulmanäyttö, heijastamaton pinta
-
optinen polttava dvd/rw-asema
- tappi- ja tasohiiri
- suomalainen näppäimistö
(englanninkielinen tulee mukaan)
- integroitu weppikamera
- verkkosovitin 1
Gbit
- WLAN
- äänipiiri ja kaiuttimet
- liitännät 4 x USB2.0, LAN, eSATA,
mikrofoni ja kaiuttimet, firewire, expresscard,
telakka-asema, muistikortti
-
virtalähde ja virtajohto
- käyttöjärjestelmä MS Windows 7 Pro 64-bit,
englanninkielinen
- ei ajurilevyjä (kaikki ajurit löytyvät Dellin
tukisivuilta), ei paperitavaraa

Ulkonäöltään läppäri on kuin uusi! Myyn koska
mulla on paljon vanhoja ohjelmia, jotka eivät
toimi 64-bittisessä
käyttöjärjestelmässä. Uusi vastaava Dell Latitude maksaa pitkästi yli
tonnin,
tässä edullinen tilaisuus - myyn samaan hintaan kuin mitä itse siitä maksoin.

Hinta siis 590 eur.

Otan laitteen mukaan Korpilahden kesikseen, jossa se on
kokeiltavana ja jossa sen voi
ostaa. Laitteen voi varata jo etukäteen. Puh.
0400-692 800 tai a...@iki.fi

73s de ARK!