27.10.2011 11:11, Tarmo Kontro kirjoitti:
Kannatettava ajatus. Jotain yhteenvetoja (ainakin viime vuosikymmen)
taisi olla
jo MR:llä tekeillä (Aasia) ?

Ei kun Aasia oli sinulla! Minulla lattarit. Pari vuotta Etelä-Amerikkaa olen naputellut vanhan tilaston (1954-1995) jatkeeksi, eli homma on pahasti kesken.

TA-puolelta on (ehkä) ilmestymässä kohta uusi versio "kuultavissa
olevia LA-asemia&  split-
taajuudet", jota JVA on koonnut kiitettävästi.

OK, mutta olisi tärkeää saada kaikkien aikojen kuullut-tilasto samaan muidenkin maanosien osalta samaan malliin kuin NA. Alkaa olla vaikea hahmottaa, mikä asema kuuluu eka kertaa, kun kaikki nimi-, taajuus-, ym. vaihdokset otetaan huomioon. EA:n osalta olen hommaa raapaissut ja tuo asemahistorian seuraaminen vie aikaa. Nyt maksimin aikaan huonoilla keleillä luulisi aikaa olevan paremmin yhteistalkoisiin?

73, MR

73,TK

"Martti Karimies"<martti.karim...@hameenterasrakenne.fi>
10/27/2011 10:39>>>
Tervehdys kaikille,

sitten meitä on jo kaksi jotka voivat olla avuksi tässä asiassa.
Aasiasta
kertyy tilastoon todennäköisesti yli 1000 asemaa. Sen osion voisin
laittaa
järjestykseen.

MKA