onnistuu.

Lähettäjä: dx-boun...@hard-core-dx.com
[mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] Puolesta Roland Sandberg
Lähetetty: 8. joulukuuta 2011 20:54
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] Koksin maadoitus

Tuohan on kai just se joka tarvitaan. Ens kesästä meillä on IPAn kanssa
tarkoitus tehdä "Säädettävien antennien rakentelu ja testauskesä".
Mitähän pulitat Ilkka tommoisista Siemensin palikoista? Kai niitä saa
kaupoistakin??.. Ehkäpä Farnellin kautta- niillä on vaikka mitä. Partco
vetää kyllä 1,24% välistä, mut se on kyllä peanuts....
Muuten- tietääkö joku joku antennityyppy missä voidaan säätää
suuntakuvion vertikaalisesti eikä vaan horisontaalisesti.... lähinnä
Afrikka-kuuntelua varten...
73' RS