Oli aika. Päivitetty.
Neljä vuotta sitten - jolloin SDXL täytti 50 vuotta  (ja nettisivut saivat
uuden logon, johon kuuluivat nuo em. vuosiluvut) tätä  tutkisteltiin ja
päädyttiin nykyiseen malliin. Eikä se silloin herättänyt suurempaa (jos
ollenkaan) vastustusta. Nyt voidaan toki tutkiskella uudestaan.
Päivitystahti riippuu hyvin paljon siitä, onko uutta kerrottavaa, ja sellaista
uutta kerrottavaa, joka halutaan julkaista liiton sivustolla. Sivuston
päätarkoitushan ei ole olla uutismedia, vaan SDXL:n toiminnan ja
harrastuksemme esittelyfoorumi.

73 de PUL
SDXL -Webbisivujen ylläpitäjä