Hei,

kiitokset Arille taas kerran rakentavasta kritiikistä...

Radio muuten on jo toistasataa vuotta vanha media, mutta kyllä se edelleen mm. meidänkin harrasteessamme on vahvasti mukana.

OLL-Teksti-TV -linkki ei toki ole mikään harrasteen pelastaja. Yksi väline harrastajille lisää. Teksti-TV:n käyttötilastot kertovat, että sillä on edelleen laaja käyttö iästään huolimatta.

Mitä tulee harrasteen kuihtumiseen, olen kyllä itse ollut tietoinen ongelmasta kymmenmiä vuosia ja istunut varmasti sadoissa kokouksissa eri foorumeilla tätä pohtimassa. Viisasten kiveä ei ole löytynyt. Itse tosin en ole mitenkään tiedotusorientoitunut ja sitä alaa osaava, joten olen enemmän keskittynyt muihin asioihin.

Tilannetta voisi yrittää parantaa alkaen vaikka siitä, että Ari vihdoin kertoisi selkeästi, mikä SDXL:n nettisivuissa oikein on vikana. Hän on useaan otteeseen ilmoittanut mielipiteekseen, että sivut ovat kamalat (tai muita vastaavia adjektiiveja). Pyynnöstä huolimatta hän ei ole kuitenkaan sen enempää kesiksen keskustelussa kuin tällä listallakaan osannut perustella mielipidettään millään lailla.

73

RV

Lainaus "Ari Kilponen" <ari.kilpo...@pp.inet.fi>:

"Panokset ja komiteat ennemminkin pohtimaan dx-harrasteen kuihtumista - meitä
on enää muutama sata jäljellä."

Niinpä niin, JMV sen tässä sanoi. Sen sijaan Liiton isokenkäiset onnittelevat
toisiaan Teksti-TV:n uudelleenlöytämisestä.
Median, joka oli uusinta uutta ja hienoa 25 v. sitten.

73's de ARK