Tervehdys,

Pentti kirjoitti mm. seuraavaa:

> ... jokakeväisen 'Tornien taiston' vastineeksi voitaisiin järjestää
> jokasyksyinen 'Kuunteluasemien kahakka', jossa kisaisivat esim. Lemmenjoki,
> Aihkinniemi,
> Niihama, Karperö yms.
Kaikki uudet kujeet ovat lämpimän tervetulleita! Uskoisin, että Liittokin ottaa
innolla vastaan uudet ehdotukset, kun niille saadaan samalla aktiivinen vetäjä.
Olisi tosi hauskaa löytää toimivia uusia juttuja.

Edelleen kyllä myös vanha perinteinen vastausten kerääminenkin on hauskaa.
Jokainen QSL-lämmittää mieltä. Älkää viekö sitä iloa pois, ettei niistä saa
laskea pisteitä :) Eikä kenenkään ole pakko niin tehdäkään. Vuosien varrella
tällaisia vaatimuksia esittäneet eivät kai ole koskaan itse kusilleja
keränneetkään ;)

73
Jim