Nyt on tullut sen verran kyselyjä ostaa poweri, että yritän tähänastiset huomioida, mutta kuten sanoin en muista montako noita oli,

Perseuksen alkuperäinen virtalähde on ihan samanlainen kuin mikä tahansa halpa hakkuripoweri. Mitään piikkejä ei kunnollisesta lineaaripowerista tule. Päinvastoin voisi helpomminkin kuvitella jonkun hakkurin varsinkin vioittuessaan semmoista tekevän. Hajoamiset ovat syntyneet joissain tapauksissa väärän jännitteen kytkemisestä jne. Perseuksessa voisi näköjään valmistaja kiinnittää enemmän huomiota laitteen suojauksiin liitäntöjensä suhteen. Maallikkokäyttäjillä kun ei ole yleensä tietoa jännitteistä, napaisuuksista jne - kunhan vaan pistoke sopii reikään.

73,s IJL