Jo 50–60-luvulla lehdessä oli palsta erilaisille hyötyliikenneasemille,
mutta lähinnä mielenkiinnon hiipumisen vuoksi palstan ilmestyminen loppui
jossakin vaiheessa. Olen aikoinani hankkinut muutaman aikamerkkiaseman
QSL:nkin, joita pidän arvossa. Sillä ei ole minulle mitään merkitystä, että
pisteitä niistä ei saa. Olen koululaisena kerännyt postimerkkejäkin, enkä
pidä pahana, ettei Radiomaailmassa niitä ihmeemmin käsitellä.

Niin kauan kuin aikamerkki-, postimerkki- ym. rankit pysyvät erillisinä,
niiden ilmestyminen lehdessä lienee lähinnä käytännön kysymys (kuka tekee?
riittäkö palstatilaa? jne.).

SDXL 193   PS
------------

Mulla on kolmen aikamerkkiaseman vastaus, JJY Japseista, yksi Shanghaista
ja ZUO Etelä-Afrikasta.
Minusta ZUO oli ihan kiva vaikka pistettä ei tulisikaan. =)

Mitenkäs nuo postimerkit tähän tupsahtivat.... ;D
Utility- asemat ovat sentään radioasemia, niiden kuunteluun tarvitaan radio
ja antenni; kaiketi ihan tuttua kalustoa kaikille dx- kuuntelijoille?
Enhän miekään tuonne postimerkkejäni ja kolikkojani ilmoittelisi, kaipa
noita jokunen kansio on, vikoissa vanhin alkaen vuodesta 2, keisari
Augustus.
Eipä tainnut QSL:t olla tuolloin tunnettuja.
Radioasemat radioasemina,

2314, MNi