Tuon viimeaikaisen hölönpölön (josta toki joku tajuaa jotain, minä en
yhtikäs mitään kaikista perseukset olalla olevista) ehdotan, että Suomeen
perustettaisiin aivan tavan peruskuuntelusta kiinnostuneiden ryhmä.
Tuskin yhdistystä kannattaa edes yrittää, koska silloin puhutaan jo kaiken
maailman separatismista (taisi dx- piireissä esiintyä jo liki 40 sitten)
jne.

Mutta minä henkilökohtaisesti koen tämän nykyisen "uuden DX- kuuntelun"
niin vieraaksi, etten koe sitä lainkaan enää DX- kuunteluksi.
Olkoot etäkuuntelijat, kimpparaportoijat ja perseukset olalla kuuntelijat
mitä mieltä tahansa.
Tämä on oma mielipiteeni.
Ja jos joku todella DX- kuuntelusta (siitä todellisesta ja vanhasta)
kiinnostunut ei enää pysy mukana tässä sanoisinko p------ssa, niin onko se
väärin?
Meillä (ainakin minulla, tuskin voin puhua monien puolesta) on omat
periaatteemme, aito ja wanha DX- KUUNTELU!
Ja tämä nykyinen on kaukana siitä...

Kiitos kaikesta, mutta enpä kumarra.

t. Jäsen 2314, Markku Niiranen Hailuodosta