Siis ENNEN tuli listalle koko ajan uusia asemia mukaan kuvioon
äänestysvaiheen aikana. Äänestin itse asemaa A, sitten sen jälkeen joku
toinen äänesti asemaa B, ja itselle tulikin mieleen, että tuohan onkin
parempi ehdokas, mutta en voinut enää vaihtaa. Nyt on etukäteen
ehdokasasettelu, vaali ol selkeä eikä se sido edes ehdottajaa lopullisesti
asemansa taakse.

Hyvä, että sinulla ei ole ongelmia päättää, mikä on "asema".

t. RV
------

Sorry vaan, mutta aloituksesi hieman sekava, miten se liittyy nykyaikaan
jos koska moisesta syntisestä vääryydestä on jo päästy?

Kirjoitit, ettei minulla ole ongelmia päättää mikä on "asema."
Luulisinpa, ettei lukuisilla muillakaan ole vastaavia ongelmia kun ei
liitetä mukaan mitään organisaatioita.
Radio Japan on asema, NHK- organisaatio, CRI on asema, CIBN organisaatio
jne.
Ja kaikki siinä mielessä kun luulen dx- porukan vuoden asemaa äänestävän.ja
aseman asemaksi ymmärtävän.

Lienetkö RV siinä mystisesä komiteassa (vai mikä se lie) joka päättää,,
että mitkä asemat huolitaan Vuoden Asema- kisaan?
Jos olet, ymmärrän toki älähdyksesi.
Mutta ymmärrän sillon sen säälien, valitettavasti.

t. MNi Hailuodosta