  From: Markku Niiranen
  To: Suomalaisten DX-lista
  Sent: Saturday, May 04, 2013 10:25 AM
  Subject: Re: [DX] uusia kisoja

  Jeps, hyviä kaikki!

  Maanosakohtainen etäisyysrankki OK ja hyvä, tuo vaan tuottaisi minulle pientä
laskemisvaivaa. =)
  Olen asunut 7 eri läänissä ja 17 kunnassa, muuttoja yli 40.
  Ja aika monessa asuinpaikassa olen silti raportoinut...

  Nuo pari muuta jättäisin niille joilla on kunnon antennit.

  t, MNi Hailuodosta

  4. toukokuuta 2013 9.52 Martti Karimies <martti.karim...@lorakenne.fi>