From: Seppo Pirhonen
Sent: Thursday, May 9, 2013 8:56 PM
To: dx@hard-core-dx.com
Subject: [DX] Vähän ulalla

2 läppäriä, Lenovo T400 Windows7, ja Packard Bell Easy Note LE Windows8,
Perseus ja FM+

Molemmissa softat V40b ja FM+. PB'ssä myös V40c ja Windows8 USB ajurit.

Molemmissa läppäreissä Perseus toimii moitteetta, kaikilla ohjelmaversioilla
mitä on asennettu.

Lenovossa myös FM+ toimii kaikilta osin ongelmitta.

PB'ssä FM+ toimii jotenkuten - mutta silloinkin vähän takerrellen - vain
matalimmalla sampling rate arvolla.
Jos arvoa yrittää nostaa, ääni häviää heti, vaikka grafiikka vielä muutaman
sekunnin pelaakin. Kun gafiikkakin
sitten jähmettyy, ohjelma on niin tiltissä, että vain koneen buuttaus saa
ohjelman taas elämään.
Sillä onko Perseuksessa päällä V40b tai V40c ei ole mitään vaikutusta. FM+ on
tietääkseni vain 1 softaversio.

Mistähän tuota problematiikkaa pitäisi lähteä purkamaan?

Seppo