Alakuloja, pitkällisesti on ollut voimassa sitten vuoden 2001 SDXL:n kesäkokouksen päätteeksi kotioveltani löytyneen ruumisarkun. Joka arkku käytti minulle mikaelpentikäiset.

Mutta kellä mahdollisuus Andorrassa käydä on, suosittelen. Kuten aikionaan suosittelin printtimediassa ja sitemmin netissä. Komea, uniikkikin on luonnonoloiltaan tuo pikkuvaltio. Aikoinaan, nuo Euroopan pikkuvaltiot olivat kiertolistallani, ja Andorra luonnollaan pesi Alpitkin. Liechtenstein, Luxemburg, Monaco ja San Marino planttuja olivat Andorraan verrattuna. Muistaakseni Andorrasta, matkaani tarttui Grundig Satellit 600: tuolloin kun tuolla halpa oli.

73s de IS