Muistan hyvin SJP nuo sinun kaappauksesi!
UHF- alueilla Suomessa ei kovin runsaasti katselijoita ollut, sinun
lisäksesi ainakin myöhemmin kova oli MIA (Mika Alamäki muistelisin)
Turusta, Petri Pöppönen (PP) myös kova nimi TVDX- saralla, ja olihan niitä
paljon muitakin, TTR, RK, LaL... ym ym.

Itse omien TVDX- kaappaukseni kanssa kävi samalla tavalla kuin muidenkin
DX- asemien, enpä näkemisiäni/ kuulumisiani juuri koskaan ole
lokipalstoille ilmoitellut.
Vähänpä verifiointejakaan.
Koska kameraa en omistanut, TV- asemien raportointi jäi vähäiseksi.
Omistan vain neljä vastausta, kaksi Itävallasta, yhden Länsi-Saksasta ja
yhden Ruotsista.
Toki nämä nyt kaikki historiaa.
Kyllä, yleisimmät ES- asemat minunkin muistaakseni tuli Länsi-Saksasta (DDR
myös ajoin), Italiasta ja Jugoslaviasta, mutta toki Itävallan ÖRF oli
todella myös hyvin yleinen.
Sveitsiä ja Hollantia pukkasi ajoin jne.

t. MNi