Lafayette HE-30 on sama kuin Trio 9R-59 eli ei siis sama kuin Trio 9R-59DE tai DS. HE-30 on Trion valmistetta myös eli siis japanilainen. Itellä on noita 2 toimivaa ja yksi varaosakone tällä hetkellä. Koska on putkilaite niin pitäisi kunnossa ollessaan pestä kaikki alkupään harrastelijapuolen trankku- (ennen sanottiin transu-) vastaanottimet mukaanlukien kauhistuttavan Kenwood QR-666:n jos puhutaan keskiaaltojen vastaanotto-ominaisuuksista.
Asteikot sun muut olivat näissä sitä mitä olivat, se on toinen juttu.

73,s IJL