Tässähän pääsee keskustelu oikein vauhtiin alkavan syksyn kunniaksi!

Vaikka olisikin mahdollisuus tähtitieteellisiin 30-50% katteisiin ei kukaan
ole toistaiseksi elänyt vielä prosenteilla. Pienet volyymit takaavat sen
että pienikin määrä tavaraa on yllättävän nopeasti epäkuranttia. Mihinkäs
sen sitten hävittää? Ihmisten sitoutumisesta on turha haaveilla jos jostain
verkkokaupasta jonkun vermeen saa 25c halvemmalla on päätös harvinaisen
selvä.

Mielestäni harrastusten tuleekin maksaa. Harva tietää paljonko murhetta,
hikeä ja tunteja on esimerkiksi pesäpallonaperoiden vetämisessä ilman
palkkaa. Tottakai monet ovat sitä mieltä että "firmojen tulee sponsoroida"
että toiset saavat ottaa rusinat pullasta ja käydä kuten kirjastossa.
Tällainen ei saa olla kestävä tie.

Niin, annoin minäkin liitolle keväällä x euroa. Tunnustan. Sillä ei ole
oikeastaan mitään väliä. Olen tottunut siihen että torin pulutkin räkivät
päälle.