OK; tuohan on ihan radion näköinenkin ...

Lähettäjä: dx-boun...@hard-core-dx.com [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com]
Puolesta Ijl
Lähetetty: 2. elokuuta 2013 15:03
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] FLEX-6700R

No, minä olen vanhanaikainen ja ostin juuri kaikkien kymmenien entisten
radioiden lisäksi Telefunken E1501:n. Lähinnä sen takia, että minulla ei
ennen ole semmoista ollut ja kun se näyttää niin hyvin tehdyltä...
Lisäksi pääsee luultavasti myös heti modaamaan kuten seuraava juuttu antaa
ymmärtää. Värkissä on samat lisäyksiköt ja preselektori kuin tässä jutussa:
http://www.kongsfjord.no/bm/Telefunken%20E-1501%20story%20%28wm%29.pdf

73,s IJL