Olympuksen LS-malleista löytynee sopiva, voipi tallentaa myös wav:ksi jos
pakkaus ahdistaa.
Ulkomailta tilaten saattaa saada halvemmalla, esim Thomannilta.
Itsellä käytössä ollut LS-10 mutta jäänyt hieman unholaan kun sdr vei sytämmeni.
Taidan itsekin tilailla tuolta kun shuttlexpress voisi olla kätevä pyöritin
hiiiren korvaajaksi.

KTU