Lähetetty Windowsin sähköpostista

Lähettäjä: JoneDX
Lähetetty: ‎sunnuntai‎, ‎15‎. ‎syyskuu‎ta ‎2013 ‎12‎:‎10
Vast.ott: Suomalaisten DX-lista

Osaako joku kertoa, miten antennin kunnon (siis onko lanka poikki vai ei) voisi
testata? Toki langan voi kävellä päästä päähän, mutta tarkoitan mahdollisia
silmälle näkymättömiä ongelmia?

Kiitos etukäteen,

73

JNU